reklama

Snívam o drevené kúpeľni...

Priznám sa, že jednou z mojich najoblubenejších činností je ležanie vo vani. Ponorená do vody a obklopená voňavou penou dokážem v kúpeľni relaxovať pokojne aj dve hodiny. Spoločníkom je mi pri tom knižka, niekedy zapálim vonné sviečky a občas si doprajem pohár dobrého tmavého piva. Do nášho nového domu sme si zaobstarali krásnu veľkú rohovú vaňu, takže sa vždy nemôžem dočkať ako do nej vleziem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

A pretože mám radšej prírodný štýl ako chladnú modernu snažila som sa pri zariaďovaní bývania vtisnúť našej kúpeľni tak trošku škandinávsky tón. Takže vykurovaná podlaha má drevený dekor. Obklady sme vyriešili sklenenou mozaikou ladenú do tmavo hnedých farieb. Krásne sa hodí k podlahe a k svetlej maľbe. Po stenách som rozvesila aj nejaké dekorácie, len neviem, či im nebude časom škodiť vlhko. Uvidíme :)


Pochopiteľne som chcela aj nábytok do kúpeľne vybrať drevený. Pri pohľade na jeho ceny a náš rozpočet som ale veľmi rýchlo spadla z výšin. Vzhľadom k náročným výrobným technológiám bolo jasné, že nepôjde o lacnú záležitosť, ale také "pálky" som naozaj nečakala. A to si pritom nepotrpím na ktovieaký luxus.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Hľadala som teda za drevo vhodnú náhradu a narazila na kúpeľňový set konkordát. Ten svojimi tvarmi i farebným prevedením najviac zodpovedal mojim predstavám. Je síce vyrobený z lamina, ale materiál vyzerá kvalitne a odolne a bude sa aspoň dobre udržiavať. Páči sa mi najmä umývadlo zapustené v skrinke. Všetky úložné priestory sú dostatočne veľké a oceňujem tiež šikovné detaily, ako napríklad malé poličky pri zrkadle. K spokojnosti manžela som sa v tomto prípade pohodlne vošla do našich finančných možností .


Škoda, že je všetko len o peniazoch. Najradšej by som totiž mala z dreva úplne celú kúpeľňu. Keď do internetového obrázkového vyhľadávača zadám heslo "drevo kúpeľňa", som vo svojom živle. Tá kopa krásnych fotiek prírodných interiérov! Ale bohužiaľ, ako som už zmienila, rozpočet na náš dom v žiadnom prípade nebol nafukovací. Musí to byť totiž skutočný pôžitok, ležať v takej krásnej vani príjemné na dotyk .

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Zatiaľ som si aspoň zaobstarala nejaké doplňky z dreva ako stoličku, nádobku na tekuté mydlo alebo tégliky na zubné kefky a pastu. A mám od manžela sľúbený policový regál z masívu v farbe kúpených skriniek.

PS: fotky dodám čoskoro :)

Anna Nemcová

Anna Nemcová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále energická a plná života. Mama presláveného génia Forresta Gumpa hovorila, že život je ako bonboniéra, pretože nikdy nevieš, čo ochutnáš. Ja som nedávno ochutnala ten najsladší cukrík prvého materstva a práve rozbaľujem ďalší. Prajem si, aby nám tá naša bonboniéra chutila každý deň. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu