reklama

Ako si ustelieme, ak si aj ľahneme

Je začiatok februára mňa čaká jedno zásadné rozhodovanie. Mám si vybrať nábytok do našej novej spálne. Steny máme vymaľované krásne do modra, kratšie bez okien svetlo modrou a tie dlhšie pastelovo modrú, no a teraz "babo raď!". Ako prvé ma napadlo mať všetko zariadenie čisto biele. Lenže máme s manželom obaja radi drevo a jeho jedinečnú štruktúru, takže som do tejto myšlienky onedlho upustila. Biely nábytok by totiž musel byť celý lakovaný a tým pádom bez kresby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Takže príroda opäť víťazí a ja prechádzam ponuky internetových predajcov. Potešila ma celkom široká ponuka najrôznejších spální z dreveného masívu, niektoré z nich sú naozaj veľa pekné. Páči sa mi hlavne tie vyvedené v škandinávskom štýle. Nebola som si ale vôbec istá, či kupovať zrovna kompletnú spálňovú zostavu. Pre hovorí, že by sme tým mohli ušetriť nejaké to euro, proti zasa, že mám na každý kus nábytku iné nároky. Ide o to, aby sme potom nemali výbornú posteľ, ale vedľa nej príliš malú skriňu na šaty alebo nejako tak podobne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vzhľadom k tomu, že sa v blízkej dobe chystáme zaobstarať našej dcérke súrodenca, rozhoduje pri výbere spálňového vybavenie práve manželská posteľ. Dostatočne priestranná a hlavne taká, aby niečo vydržala :) . Mojím najväčším favoritom je toto pevné lôžko : http://www.mt-nabytek.cz/15380-borovicova-manzelska-postel-jonna.htm. Vďaka svetlej prírodnej farbe borovicového masívu bude výborne kontrastovať s modrými stenami. A zaujalo ma na ňom tiež chytro sklopenej čelo. Takže vytúženého efektu v spálni nakoniec dosiahnem aj bez bielej farby, predsa len je pre mňa až moc neživá.

Z dizajnovo podobného nábytku ma zaujali hlavne originálne nočné stolíky a priestranné komody. Na komodu sa vôbec veľa teším, vždy sa mi páčili pre svoju praktickosť, ale zatiaľ som si žiadnu kvôli nedostatku miesta bohužiaľ nemohla dovoliť. Až si do tej novej vyskladáme všetko vyprané voňavé prádlo, to bude naozaj krása. Vybrané nočné stolíky ma zase oslovili svojím jedinečným prevedením. Je mi celkom jedno, že sa o severskom štýle nábytku často hovor , ako o niečom dávno prežité, ma sa jeho tvary a línie páči .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dosť práce som mala pri výbere šatňové skrine do spálne. Rada by som, aby všetko oblečenie malo pekne svoje miesto, preto som sa rozhodovala hlavne na základe jej rozmerov a vnútorného usporiadania. A samozrejme tiež musela ladiť s ostatným vybavením. Po dlhšom pátraní som v jednom z nábytkárskych e - shopov našla, čo som hľadala. Skriňa je štvordverová, tiež vyrobená z borovicového dreva a doplnená hneď dvoma zrkadlami na čelnej strane. Má tiež dva šuplíky a vo vnútri dostatok priestranných políc aj tyč na vešiaky.

Už sa nemôžem dočkať , až nám všetok nábytok dorazí, manžel ho zmontuje a budeme zaspávať v zbrusu novej spálni. Tak ma ale napadá, že ešte nemám poriadne domyslené, nemám vybranú žiadnu dekoráciu. Každopádne dáme po stenách police s kvetinami a ostáva teda už len zavesiť nejaký obraz nad posteľ. Považujem sa za pomerne modernú ženu, takže to rozhodne nebude naše svadobné fotografie v oválnom ráme :) . Ani Matku Mariiu so svojím synčekom, aj keď proti nim nič osobného nemám :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rada by som si ale vybrala nejakú pôsobivú veľkoplošnou samolepku na stenu. Už som si prezrela desiatky motívov, jeden krajší ako druhý, ale pretože sa jedná o dosť zásadný prvok v miestnosti, poradím sa radšej pred definitívnym rozhodnutím s manželom :)

Anna Nemcová

Anna Nemcová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále energická a plná života. Mama presláveného génia Forresta Gumpa hovorila, že život je ako bonboniéra, pretože nikdy nevieš, čo ochutnáš. Ja som nedávno ochutnala ten najsladší cukrík prvého materstva a práve rozbaľujem ďalší. Prajem si, aby nám tá naša bonboniéra chutila každý deň. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu