reklama

Moja nová kuchyňa - jaké si to uděláš, takové to máš

Niekde som si prečítala, že srdcom každej domácnosti je kuchyňa a začínam tomu pomaly veriť, pretože tá naša je naozaj úžasná a ja, manžel aj dcérka tu teraz trávime veľa času. Možno je to tým, že spolu s jedálňou už ju máme vymaľovanú a zariadenú tak, ako sme chceli, takže momentálne vlastne ide o dve najkrajšie miestnosti z celého domu. Najťažšie na sprevádzkovanie kuchyne bol asi výber nábytku, a potom tiež jeho zmontovanie, ale na takéto veci mám šikovného manžela, ktorý dal celú linku aj so spotrebičmi a ďalším príslušenstvom dohromady. Aj keď sa to neobišlo bez menšieho nadávanie, nakoniec všetko aj s komplikáciam , ktoré sa objavili, zvládol a ja už môžem zase vyvárať naše obľúbené dobroty. Počítam, že až bude hotový aj obývačku, tak ho tu uvidím už len pri jedle , pretože je síce dobrý remeselník, ale uvariť si dokáže akurát tak vajcia natvrdo alebo párky, a ty mu ešte väčšinou popraskajú :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako hovorím, skoro najviac práce nám dal výber kuchynskej linky, pretože v dnešnej dobe je na trhu s nábytkom taká kopa krásnych zostáv, že je naozaj ťažké sa v nich zorientovať. Mali sme jasno v tom, že chceme prírodné dekor skriniek a nie úplne najsvetlejší odtieň, aby sme linku zladili aj s farbou stien. Počas dlhých hodín strávených prehliadaním internetových stránok predajcov a výrobcov kuchýň sme potom hľadali predovšetkým takú linku, ktorá bude čo najviac praktická .

Pôvodne sme uvažovali o tom, že si ju zostavíme z dielov predávaných reťazcom Ikea http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S29908671, ale príliš nám nevyhovovalo ich prevedenie a nič sme si nakoniec nevybrali, onedlho sme však narazili na predajcu MT-nabytok.sk a bolo rozhodnuté. Linka ponúkaná pod označením Fabio http://www.mt-nabytek.cz/13484-kuchynska-linka-fabio.htm ma zaujala hlavne farbou dekoru, jednoduchosťou, praktickým usporiadaním a rozmery, ktoré nám vyhovovali. Rozhodol tiež zdanlivo nepatrný detail, ktorý okrem mňa určite ocení aj každá iná mama malého dieťaťa, a to úchytky zapustené priamo do dvierok. Netrčí z nich von, čím sa znižuje riziko, že by sa o ne naša malá lienka mohla poraniť potrebné na hlave. Pred linku sme si vymysleli ešte menšie pult, niečo ako bar, a ten muž zostavil z rovnakých skriniek, ktoré sa dajú v zakúpit zvlášť. Linku manžel neposkládal presne podľa vyobrazenia, ale pretože je naozaj zapálený kutil podarilo sa mu rozrezať pracovnú dosku a doprostred medzi skrinky umiestniť aj vstavanú rúru, varnú dosku a nad ne digestor .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po zapojení všetkých spotrebičov, naskladanie riadu aj pomôcok na svoje miesto a přidělání drôteného policového programu som teda mohla začať variť, ale pri tom zhone nám tak nejako uniklo, že budeme potrebovať aj jedálenský stôl, aby sme mohli jesť pekne spoločne ako každá správna rodina. Rozhodla som sa rovno pre praktický set so stolom aj so stoličkami, ktoré nám zatiaľ bohato stačí štyri a až sa rozrastú, môžeme si dokúpiť ďalšie alebo ich doplniť nejakou peknou rohovou lavicou. Ako najlepšia kombinácia vzhľadu, ceny a kvality mi vyšiel jedálenský set http://www.mt-nabytek.cz/2583-jidelni-set-pro-4-osoby-radek.htm. Stôl má guľaté rohy a dá sa rozložiť , sedáky stoličiek sú polstrované a celé to vôbec vyzerá veľmi dobre, zvlášť v našej novej jedálni. Navyše sme si u predajcu mohli vybrať vyhovujúcu farbu morenia dreva, čo sme aj urobili, a musím povedať, že som s výsledkom veľmi spokojná .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jedáleň plánujem postupne ešte dovybaviť vkusnými drevenými policami na stenu a dať na ne nejaké dekorácie, aby sme to tu mali pekné. Možno by nebolo zlé zavesiť na stenu aj nejakú presklenú skrinku, ešte uvidím, každopádne niečo by sa tam určite hodilo. Mám radosť , že už môžeme pozvať rodičia na nedeľný obed pretože v našom novom dome od tej doby, čo tu bývame, ešte neboli. Chceli sme, aby prišl , až to tu nebude vyzerať ako v holobytu, takže teraz musím vymyslieť, čím je pohostíme :)

Anna Nemcová

Anna Nemcová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále energická a plná života. Mama presláveného génia Forresta Gumpa hovorila, že život je ako bonboniéra, pretože nikdy nevieš, čo ochutnáš. Ja som nedávno ochutnala ten najsladší cukrík prvého materstva a práve rozbaľujem ďalší. Prajem si, aby nám tá naša bonboniéra chutila každý deň. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu