reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Nemcová

Anna Nemcová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále energická a plná života. Mama presláveného génia Forresta Gumpa hovorila, že život je ako bonboniéra, pretože nikdy nevieš, čo ochutnáš. Ja som nedávno ochutnala ten najsladší cukrík prvého materstva a práve rozbaľujem ďalší. Prajem si, aby nám tá naša bonboniéra chutila každý deň. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Snívam o drevené kúpeľni...

Anna Nemcová

Snívam o drevené kúpeľni...

Priznám sa, že jednou z mojich najoblubenejších činností je ležanie vo vani. Ponorená do vody a obklopená voňavou penou dokážem v kúpeľni relaxovať pokojne aj dve hodiny. Spoločníkom je mi pri tom knižka, niekedy zapálim vonné sviečky a občas si doprajem pohár dobrého tmavého piva. Do nášho nového domu sme si zaobstarali krásnu veľkú rohovú vaňu, takže sa vždy nemôžem dočkať ako do nej vleziem.

  • 24. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 908x
  • 6
Ako si ustelieme, ak si aj ľahneme

Anna Nemcová

Ako si ustelieme, ak si aj ľahneme

Je začiatok februára mňa čaká jedno zásadné rozhodovanie. Mám si vybrať nábytok do našej novej spálne. Steny máme vymaľované krásne do modra, kratšie bez okien svetlo modrou a tie dlhšie pastelovo modrú, no a teraz "babo raď!". Ako prvé ma napadlo mať všetko zariadenie čisto biele. Lenže máme s manželom obaja radi drevo a jeho jedinečnú štruktúru, takže som do tejto myšlienky onedlho upustila. Biely nábytok by totiž musel byť celý lakovaný a tým pádom bez kresby.

  • 8. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 684x
  • 5
Moja nová kuchyňa - jaké si to uděláš, takové to máš

Anna Nemcová

Moja nová kuchyňa - jaké si to uděláš, takové to máš

Niekde som si prečítala, že srdcom každej domácnosti je kuchyňa a začínam tomu pomaly veriť, pretože tá naša je naozaj úžasná a ja, manžel aj dcérka tu teraz trávime veľa času. Možno je to tým, že spolu s jedálňou už ju máme vymaľovanú a zariadenú tak, ako sme chceli, takže momentálne vlastne ide o dve najkrajšie miestnosti z celého domu. Najťažšie na sprevádzkovanie kuchyne bol asi výber nábytku, a potom tiež jeho zmontovanie, ale na takéto veci mám šikovného manžela, ktorý dal celú linku aj so spotrebičmi a ďalším príslušenstvom dohromady. Aj keď sa to neobišlo bez menšieho nadávanie, nakoniec všetko aj s komplikáciam , ktoré sa objavili, zvládol a ja už môžem zase vyvárať naše obľúbené dobroty. Počítam, že až bude hotový aj obývačku, tak ho tu uvidím už len pri jedle , pretože je síce dobrý remeselník, ale uvariť si dokáže akurát tak vajcia natvrdo alebo párky, a ty mu ešte väčšinou popraskajú :)

  • 23. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 280x
  • 0
Farby, barvy, farbičky

Anna Nemcová

Farby, barvy, farbičky

Máme za sebou prvé Vianoce v novom domčeku a musím povedať, že boli naozaj úžasné. V pokoji a pohode sme si dopriali tepla rodinného krbu a tešili sa z toho, akú má naša malá Alenka radosť zo všetkých darčekov. Je jej síce len niečo cez dva roky, ale už na nej bolo vidieť, ako cíti, že sa deje niečo výnimočné a očká jej len žiarili. Doma sme potom zostali aj na Silvestra, a aj keď sme boli skôr zvyknutí sláviť prelom roka v partii s priateľmi, tak tento rok dostala prednosť naša nová domácnosť Nebolo to vôbec zlé, počúvali sme hudbu, hrali obľúbený scrabble, o polnoci si pripili, odpálili nejaké delobuch a do nového roku sme vstávali s úsmevom a bez bolestí hlavy a žalúdka :)

  • 4. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 228x
  • 0
Feng shui - energia, ktorá zo mňa vysala energiu

Anna Nemcová

Feng shui - energia, ktorá zo mňa vysala energiu

Manželstvo mojich rodičov vždy bolo a dodnes je veľmi pokojné a harmonické. Ako deti sme nepoznali žiadne hádky a nadávky, naopak, vždy u nás doma vládla pohoda a dobrá nálada a ak sa naši kvôli niečomu nezhodli , dokázali si problémy vydiskutovať medzi sebou a žiadnymi spory nás nezaťažovali. Som im vďačná za to, že dokázali vytvoriť také prostredie, v ktorom sme sa všetci mali radi a žili spolu v súlade a dobrej nálade. A presne takú rodinu chcem mať tiež, aj keď je mi jasné, že na nás všetkých v dnešnej dobe doliehajú väčšie nároky, viac stresu a veľa okolností, ktoré môžu naši pohodu narušovať .

  • 30. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 240x
  • 0
reklama
Tak sme sa dočkali! Prvé Vianoce vo svojom :)

Anna Nemcová

Tak sme sa dočkali! Prvé Vianoce vo svojom :)

Zatiaľ to tu síce nevyzerá moc útulne, okolo sú len holé biele steny a zvuk sa rozlieha ako niekde v podzemí, ale ten úžasný pocit, že sme v našom vlastnom dome, ten neprekoná nič.

  • 12. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 266x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu